Programa dizainas
Programa dizainas– tai mokymosi programa, skirta 5-9 klasių mokiniams, norintiems išmokti naudotis kompiuterinės grafikos programine įranga, filmavimo bei fotografavimo įranga ir realizuotis savo idėjas skaitmeninėje grafikoje.
Per ketverius metus moksleiviai išmoks dirbti su vektorinės ir rastrinės grafikos technologijomis. Gebės jas pritaikyti pagal poreikį ir įgyvendins asmeninius projektus. Šioms grafikos technologijoms atskleisti bus naudojamos Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, GIMP ir Krita programos. Taip pat didelis dėmesys bus skiriamas animacijos kūrimui, kadangi ši tema atskleidžia vektorinės grafikos panaudojimo galimybes. Mokiniai susipažins su fotografijos ir filmavimo specifika bei išmoks valdyti profesionalią fotografavimo ir filmavimo įrangą. Mokysis dirbti su Adobe Animated, Adobe After Effect bei Adobe Premiere programomis.
Trečiais ir ketvirtais DIZAINO programos metais didžiausias dėmesys bus skiriamas 3D modeliavimui. Mokiniai turės galimybę susipažinti su trimatės grafikos objektų kūrimo programine įranga Blender, Sculptris ir SketchUp, jų įrankiais, trimačių modelių kūrimu, modelių interaktyvumo funkcijomis, kaulų sistemomis, fizikos, apšvietimo ir medžiagų panaudojimu trimatėje erdvėje bei trimatės grafikos animacijos kūrimu. Sukurtiems 3D projektams bus pasitelkiami virtualios realybės, 3D spausdinimo ir pjovimo lazeriu įrengimai, siekiant materializuoti gautus rezultatus. Mokiniai ne tik pažins šias technologijas, bet ir išmoks jomis naudotis.
Programos tikslas
Programos tikslas – supažindinti jaunąją kartą su grafinio dizaino panaudojimo galimybėmis ir išmokyti dirbti su profesionalia programine ir technine įranga.
Programos uždaviniai
Uždaviniai:
- Išmokyti valdyti grafinio dizaino programas ir parodyti jų praktinį panaudojimą gyvenimiškose situacijose ir rinkoje.
- Išmokyti valdyti papildomą dizaino įrangą, tokią kaip grafinės planšetės, foto įranga.
- Lavinti erdvinį mąstymą parodant, kaip dvimatėje ir trimatėje erdvėje galima atvaizduoti tai, kas yra aplink mus.
- Saugus, greitas ir praktiškas interneto išteklių naudojimas ieškant pavyzdžių, dizainą papildančių elementų ir teisingas rastų rezultatų panaudojimas.
Kokią naudą gaus mokinys?
Programa padeda susipažinti ir iš arti pamatyti, kaip yra kuriami dauguma reklaminių produktų, tokių kaip plakatai, stendai, skrajutės, lankstinukai. Programos metu susipažįstama su jų kūrimo technikomis ir principais. Skatinamas kūrybinis ir netradicinis mąstymas, norint pasiekti geriausius rezultatus kūrybos darbuose.
Ugdomos loginio mąstymo, geometrijos, matematikos bei leidybos kompetencijos, meniniai ir kūrybiniai įgūdžiai. Išmokstama dirbti su filmavimo/fotografavimo, 3D spausdinimo, virtualios realybės ir pjovimo lazeriu įrangomis.
Detali informacija
Mokslo metų pradžia – 2024 m. rugsėjo 09 d.
Trukmė: 9 mėnesiai
Pamokos trukmė: 6-10 ak. val./mėn.
Grafikas: derinamas
Amžius: 5-9 klasių mokiniai
Mokinių skaičius grupėje: nuo 7 iki 12
Programos planas
- 5-6* klasės
- 6-7* klasės
- 7-8* klasės
- 8-9* klasės
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Vektorinė grafika | 20 |
Skaitmeninis menas | 6 |
Fotografija | 4 |
Rastrinė grafika | 18 |
3D grafika | 16 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Rastrinė grafika | 10 |
Vektorinė grafika | 8 |
Animacija | 12 |
Video filmavimas | 4 |
Video efektai | 10 |
3D grafika | 20 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Geometrija ir 3D kūnų projektavimas | 20 |
Architektūra | 10 |
Fotografija ir tekstūros | 10 |
3D projekto efektai: šviesa, tekstūros ir kt. | 6 |
Rastrinė grafika | 8 |
Baigiamasis projektas | 10 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Virtuali ir papildyta realybės | 4 |
Skaitmeninė tapyba | 6 |
Eskizas | 4 |
Trimatės scenos kūrimas (darbas su Blender programine įranga) | 40 |
Baigiamasis projektas | 10 |
Programos mokytojai
Kilus klausimams, skambinkite
Tel. 8 615 22612
El. paštas info@mokyklalispa.lt
Mokėjimo planai
Mėnesinis
- 1 užsiėmimas per savaitę
- Užsiėmimo trukmė 2 ak. val.
- Kaina be NVŠ – 40 €
- *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis